T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
BURSA / OSMANGAZİ - Fatih İlkokulu

Biraz Oyun, Biraz Taktik, Eğlence Dolu Matematik (Biraz Oyun Biraz Taktik, Eğlence Dolu Matematik )

proje hakkında

Projemizde genellikle öğrenciler tarafından korkulan bir ders olarak görülen matematiğin oyunlaştırma ve taktiklerle çocuklar için kolay anlaşılır ve eğlenceli hale getirilmesi planlanmaktadır.Projede; Öğrencilerin matematiği eğlenerek öğrenmelerini sağlamak, web 2 araçlarını kullanarak öğrencilerin dijital becerilerini geliştirmelerini sağlayacak etkinliklerle sürece aktif olarak katılmalarını sağlamak, belirli gün ve haftalar kapsamında çeşitli etkinlikler sağlamak, öğretmenleri matematik derslerinde farklı öğretim teknikleri kullanmaya teşvik eder.
Projemizde, hedefte olmak için korkulan bir ders olarak hayattayken oyunlaştırma ve hayallerle çocuklar için kolay planlar ve planlar planlanıyor.
projede; eğitim dersini eğlenerek öğrenmek 2 araçlarını kullanarak kesin olarak, web üzerinden gerçekleştirilebilecek etkinliklerle ilgili olarak, gün ve haftalar boyunca devam edecekk et.

proje hakkında

Projemizde genellikle öğrenciler tarafından korkulan bir ders olarak görülen matematiğin oyunlaştırma ve taktiklerle çocuklar için kolay anlaşılır ve eğlenceli hale getirilmesi planlanmaktadır.Projede; Öğrencilerin matematiği eğlenerek öğrenmelerini sağlamak, web 2 araçlarını kullanarak öğrencilerin dijital becerilerini geliştirmelerini sağlayacak etkinliklerle sürece aktif olarak katılmalarını sağlamak, belirli gün ve haftalar kapsamında çeşitli etkinlikler sağlamak, öğretmenleri matematik derslerinde farklı öğretim teknikleri kullanmaya teşvik eder.
Projemizde, hedefte olmak için korkulan bir ders olarak hayattayken oyunlaştırma ve hayallerle çocuklar için kolay planlar ve planlar planlanıyor.
projede; eğitim dersini eğlenerek öğrenmek 2 araçlarını kullanarak kesin olarak, web üzerinden gerçekleştirilebilecek etkinliklerle ilgili olarak, gün ve haftalar boyunca devam edecekk et.

HEDEFLER

.Matematik dersine yönelik motivasyonlarını artırmak
• Matematik dersini eğlenceli bir ders
haline getirmek • Öğrencilerimizin oyun yoluyla enerjilerini atmasını sağlamak,
• Ders dışı etkinliklerle oyun oynayarak farklı öğrenme ortamları oluşturmak
• Oyunlarla öğrenmeyi kalıcı
kılmak • Eğitime katkı sağlamak. Öğrencilerin sosyal gelişimi
• Çocukların özgüvenlerini ve yaratıcılıklarını geliştirmek •
Öğrencilerin dijital becerilerinin gelişmesini sağlamak
• Öğretmenlerin mesleki gelişimlerine

katkı sağlamak .Matematik derslerine karşı olan motivasyonlarıı
olası • Matematik dersini akıllı bir derste bulun
• Oyunlarla dersinin sahip olmaları enerjiyi atmalarını korumak,
• Oyunlar oynayarak dersler etkinliklerle farklı öğrenme ortamları oluşturmak
• Oyunlarla öğrenmeyi kalıcı hale getirmek
• öğrencilerin gelişimlerine yetişmek
• çocukların hedefleri ve başarılarını geliştirmek
• öğrenciler dijital büyümeyi gerçekleştirmek

ÇALIŞMA SÜRECİ

Projemiz 2,5 ay olarak planlanmıştır. Projeye gönüllü öğrenciler katılacak olup, proje süresince ZOOM programı ile her ay düzenli toplantılar yapılması planlanmaktadır. Projedeki tüm ortaklarla görev paylaşımı yapılacak ve görev paylaşımı proje planında açıkça belirtilecektir. Ayrıca projemizde her ay belirli gün ve haftalara uygun farklı bir konuya değinilerek öğrencilerde araştırma ve sorgulama becerilerinin geliştirilmesi hedeflenmektedir. Ayrıca öğrencilerin her ay en az bir web 2 aracı kullanması sağlanacaktır. Proje değerlendirmesi öğrenci, öğretmen ve velilere ön test ve son test uygulanarak yapılacaktır. Proje sürecinde okul web siteleri, facebook, instagram ve blog sayfası kullanılarak yaygınlaştırma faaliyetleri gerçekleştirilecektir.Projemiz 2,5 ay olarak planlanmıştır. Projeye erişim sağlanacak olup, proje düzenlenmesi olarak ZOOM programı ile toplantı yapılması planlanmaktadır. proje

BEKLENEN SONUÇLAR

Oyunlar aracılığıyla matematiği seven ve toplumsal farkındalık geliştiren bireyler yetiştirilmektedir.
Sürece aktif olarak katılan öğrencinin özgüveni gelişir.
-Sorumluluk bilinci oluşur, verilen görevi yerine getirme çabası gelişir.
-Öğrenciler işbirliği içinde ürünler üreterek kendilerine ve başkalarına güvenmeyi öğrenirler.
Proje sonunda tüm proje aktivitelerini içeren bir elektronik kitap ve proje özet videosu oluşturulacaktır.
-Matematiği yedi, oyunlarla sosyal bilinç gelişmiş yetişir.
-Sürece aktif hale gelmek için canlanır.
-Sorumluluk bilinci, saygın bir görevi sürdürme çabası gelişmez.
-Öğrenciler işbirliği içinde ürün için kendini ve tanımını öğren.
Proje sonunda tüm projeyi içeren bir elektronik kitap ve proje özet videosu oluşturulacaktır.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 11.04.2022 - Güncelleme: 11.04.2022 14:17 - Görüntülenme: 215
  Beğen | 0  kişi beğendi